Tisdag

Woho, jag behövde inte jobba imorgon.
Så nu blir det en ledig dag istället.
Kände verkligen att jag behövde det,
så jag kan plocka upp, städa och fixa lite här i mitt rum.
Så jag kan ställa in alla adventssaker som inte går att ställa in än,
eftersom rummet ser ut som jagvetintevad just nu..

För det är nog det värsta man kan göra, enligt min mamma,
att ställa in nya saker när det är dammigt och ostädat. Icke!!

Och imorgon kära ni, är det jag som står för middagen.
Önska mig lycka till!
Jag funderar på att bjuda på Gorbys eller något sånt ;D

Förresten, kan vädret blir tråkigare eller?
Att cykla i regnet är ingen hit kan jag ju säga er..
Man har verkligen ingen lust att gå ur sängen för att ge sig ut i skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback