Att slita sönder sin bästa väns trosor

Igåååår skulle det komma över tre små pojkar och Felicia till mig och förkröka.
Felicia kom...
Kom det några pojkar? Näe.
De pojkarna var så dåliga på att planera så det vart inte så.
Men för att vara ärlig så gjorde inte det så mycket.
Vi hade ett mysigt litet förkrök ändå.
Ett väldigt speciellt förkrök.
Pratade och grät. HAHA
Började med att jag söp mig lite full och började gråta för att jag kom på,
att tänk om jag inte hade Felicia?
Tänk om hon inte skulle ha flyttat till Södertälje.
Hemska tanke!
Så då grät vi några tårar för att vi hade varandra
och för att vi kan lita på varandra. Haha..
Inte många man kan lita på i denna värld.

Så åkte vi ner till Olearys och träffade en massa trevligt folk!
Kul att prata med folk man inte pratat med på ett tag.
Jag hade roligt, fast tiden bara rann iväg som vanligt.
Så plötsligt skulle det stänga och alla går ut.
Utanför-olearys-mingel ;p
Sen fick jag och min vän skjuts hem av Söder!!!

Inatt drömde jag att jag höll på att bli våldtagen,
men att en gammal vän räddade mig.
Inte nog med det, en madröm räckte inte utan två blev det.
Den andra handlade om att jag hade mördat en massa människor.
Liksom? .... Vad är det med mig och mitt jävla huvud.
Finns det någon som drömmer lika mycket mardrömmar som jag?

Hahahahaha...
Kom och tänka på igår nu.
Vi snackade med Robban Ataseven, som var Entrévärd denna kväll.
Så snodde Felicia hans Entrévärdsskylt och 'hakade fast' den i sin trosor,
under sina strumpbyxor och sin kjol.
Så när hon ska ge tillbaka den så FASTNAR den och när  hon kämpat med att dra i den ett tag,
så hjälper jag henne. Sticker ner handen i hennes strumpbyxor men den sitter verkligen fast.
Så jag lirkar men det går inte så då drar jag allt vad jag har typ, haha. Och den lossnade!
Meeeeeen.... På kuppen gick hennes trosor av !! hahhahha...
Med på skylten kom en liten bit spets och hennes trosor gick i tu. ^^,
Men det fixade jag med att knyta en liten knut!

Denna vecka är första veckan på flera månader som jag inte har fått några jobbtider.
Inte än iaf...
Det är skönt, jag känner för att göra ingenting.
Kolla serier, film, sova länge.
Tidigt jullov ^^,
Inte för att jag har det men.
Dock tror jag att ta det lungt och göra ingenting kan bli lite långtråkigt i längden.
Men det kanske blir lite julklappsshopping och sånt i veckan också?
Och i helgen blir det förmodligen en massa roligheter.
Men inga utgångar nu före juldagen, har vi planerat.
Får se om vi klarar det, haha... jag tvivlar.
Men det blir nog roligare på juldagen om man tar en paus från utgångar innan.
Så det inte blir för mkt och man tröttnar.
Eftersom vi ska hänga på good old olerays då, så.
Kanske dags att köpa biljett snart?




-----------------








Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag lyckades inte lika bra med den där posen som du gör

Postat av: Camillac

haha joho perfekt ju :D

2008-12-07 @ 20:30:18
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback