femte december, en fredag

Heeeeej.

Igår gick jag och la mig nio, hehehe..
Och vaknade halv sex.

Kan vara därför jag är dötrött nu?
Känns som jag ska somna när som helst.

Men det har varit en supermysig dag iaf!
Det var inte så många barn, vilket gör att det inte blir lika stimmigt, mer mys.
Så har vi julpysslat och lyssnat på julmusik.

Slutade dessutom ett ^^,
Då åkte jag ner på stan och mötte Felicia.
Vi käkade lunch och kikade litegrann sen.

Nu är jag hemma i min soffa och om en timme ungefär ska jag ner på stan igen.
Hur ska jag orka?
Jag är dessutom fortfarande skitmätt efter lunchen....
Så ska man proppa i sig mat på restaurang också.

Sara, har du glömt bort att höra av dig eller?
Verkar så..
Så jag har ingen aning om det blir Sara, jag och tanterna
Eller bara jag och tanterna..
Om man nu kan kalla min andra kusin tant men..
Har man barn så är man tant, typ ;p

Ni ska få se min fina tomte som jag gjorde idag sen,
men just nu orkar jag verkligen inte gå till väskan,
hämta tomten, ta kort, lägga in bilden och lägga in här.

Såå aaatt... hejdå.

Kommentarer
Postat av: sara

jag smsade ju :(? kanske inte kom fram eller nått.. <3

2008-12-05 @ 18:24:52
Postat av: Camilla

Nä det gjorde tydligen inte det :p <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback