Lussebulledag

Det är fjärde advent idag, helskumt
Det är dan före dan före dan före dopparedan.
Jag måste städa så jag kan pynta med tomtar och så!!
Men jag känner verkligen ingen ork till det...
Jag känner ork till att se på Gossip girl klockan sju
Om nu bara våran tvbox kan börja funka, blir lite svårt annars..

I och med fjärde advent så har det varit lite släktfika här idag.
Alfapetspelande och lussebullsätande.
Julmust också såklart.

Var trevligt att träffa pojkarna igår, förresten.
Och en massa fler också iof, på gästlistan stod 70-80 personer om jag inte minns fel.
Träffade även Ricki Lake, Pontus Gårdinger, Björne, Snigel, Anorak mfl!! Go Ricki!!
Och Hampus lägenhet hade grymt snygg utsikt.
Tog bild med Saras kamera men den kvinnan jobbar ju just nu,
så de bilerna är inte de allra lättaste att få tag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback