Måndag!

Tudiludi

Jag har kommit på en massa smarta julklappar idag.
Sen ägnade jag typ hela dagen åt det... Känns det som.
Inte mycket mer vettigt fick jag gjort iaf, på dagen.
Om man inte räknar att se Andra avenyn som vettigt....

Om jag inte jobbar imorgon tänker jag iaf få det,
ska rensa och få ner alla mina kläder, som ligger överallt, i lådor.
Det ligger en hög i min fåtölj, en på byrån utanför och en på fåtöljen utanför.
Och det är stooora högar!!
Trodde aldrig jag skulle tycka att jag hade för mkt kläder.

Ikväll har jag varit i Vagnhärad och grattat min kusin som fyllde 10.
Pinsamt att komma och fråga ''hur mkt fyller du?'' haha... men vem har koll?
Som Sara som trodde att vår 14åriga kusin gick i sexan eller hur var det, haha?
''Jag går i åttan....'' haha xD Så fort tiden går....

Vi körde iaf lite Buzz, ett spel jag är oerhört dålig på har det visat sig.
Men så kul! Min tävlingsnerver kommer sannerligen fram ;p
Bestämdes också vart vi skulle vara på julafton och så har det varit snack om juldagen.
Vilket är om ca två veckor och jag längtar!!
Dock längtar jag inte lika mycket till nyår då min bästa vän tänker lämna mig :O Biaaatch!! ;)


Dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback