Dan före dan för dopparendan

Städa, skulle jag göra idag.
Klockan sex hade jag ännu inte börjat..
Nu har jag börjat lite smått.
Det är så fasligt tråkigt att städa!
Fast förstås roligt sen när det blir fint..

Imorgon blir det till att åka upp till Stockholm med Felicia
För att trängas med alla andra som är ute sista dagen,
för att hitta den sista julklappen till just - Felicia.
Och hon till mig.
Fast  i smyg är det ju vi själva som väljer ^^,

Jag har en önskan om att hitta något att ha på mig på julafton också.
Jag har en massa kläder men inget jag har lust att sätta på mig.
Men sen får vi skynda oss hem för imorgon är det julgranspyntning i detta hus.
Och julskinkan ska göras, sånt får man inte missa.

Och till min förskräckelse märkte jag idag att jag inte har slagit in en enda julklapp.
Och det är mycket som ska göras med mammas julklapp innan den ska slås in.
När hade jag tänkt göra det då? vavava?
Jag behöver nog en extra dag om jag ska hinna med allt, skulle jag tro..

Neeeejhörrni här ska jag ju inte sitta nu.
Tillbaka till dammandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback