15.52 lördag

Tudiiiiii
Idag var en sån där dag när jag vaknade och hade ont i magen av tre stycken mardrömmar.
That sucks...
Sjuka,ströda,helskumma mardrömmar..
Vad i helvete får min hjärna allt ifrån?
Blir ju fan orolig för mig själv

Sen har jag varit ute och övningskört, vilket gick bra förutom..
Körde längs scania, på en huvudled...
Det var bara rak väg länge så jag tänkte förstås inte på..
..att det kunde komma en jävla tant och svänga ut när hon inte borde!!!!
Galen kärring.
Där var det tur att min kära far var med i bilen, annars hade det nog sagt krock.
Lite småläskigt sådär, gamla tanter borde inte få köra bil.
Sen körde jag upp på motorvägen och fan va skönt det är att köra fort fort fort :D

Vad ska man ha på sig ikväll då?
Denna eviga frågan..
Tänker iaf packa ner ett par mjukisar i väskan,
eftersom det tar 2-3 timmar att ta sig hem.
Från Täby, alltså.
Avskedsfest.
Nyktert eller onyktert, det är frågan.
Lite trött på alkohol för tillfället.
Och vill ju inte tröttna ännu mer till på juldagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback