Typiskt mig

Att ha jättebråttom och precis ha duschat.. Kolla ut och bli hemskt sugen på att fotografera. Att gå ut barfota i handduk på huvud och kropp medans det regnar. Men sen hittade jag faktiskt ett par fina träskor som jag aldrig lagt märke till förut. Fina, visst? Och det slutade regna. Och jag missade bara nästan bussen.

Det vart inte så roliga bilder.. men det var mysigt för solen sken samtidigt som det regnade.
Det är mycket som är mysigt nu för tiden? Känns som jag skriver det hela tiden;
Mysigt hit och mysigt där. Mysig kväll, mysig film. Mysiga bilder och mysiga människor.
Aja..

Men förstår ni hur mycket jag vill ha ett macroobjektiv? Och vet ni vad det kostar?
Fem tusen ungefär. Så dream on liksom.... Tills julafton iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback