Partyäntligen

Jag längtade ju hem från Spanien men när jag kom hem var allt bara tråkigt ändå.. Har varit rätt segt några dagar men igår hände det iaf lite saker :) Efter lite krångel på dagen så kom iaf Isac, Emil, Jesper och Hampus ner hit hem till Alex och träffade mig, Felicia, Alex och Sara. Vi käkade och hade det mys och sen söp vi till rejält haha, lyckades missa bussen så kom in till stan och Olearys rätt sent. Var helt okej med folk och många ansikten man kände igen.

Pga av några missöden slutade iaf kvällen på bryggan, det var rätt skönt. Var nog kallt men det var inget jag kände av iaf. Hade verkligen längtat efter att festa efter dödtiden i Spanien. Otroligt lyckad och rolig trevlig mysig kväll! Killarna skulle sova över hemma hos Alex och jag hade kanske tänkt följa med men nu kände jag inte för det så jag började min vandring hemåt ensam, tänkandes på mordet som skedde i Rosenlund för någon/några månader sedan. När jag kommer till bussgatan kommer plötsligt en kille med svart luva och två till emot mig. Spärrar vägen för mig och i vanliga fall borde jag blivit skitskraj men nu vart jag mest irriterad.. Haha, men två sekunder senare kollade killen men luva upp och det var MAZEN! Hahah, en kompis alltsåå. Så jag fick skjuts hem, gud så skönt och vad tacksam jag var. TACK TACK TACK.





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback