Mamma Mia

Holaaa (kommer ta tid innan jag får den frasen ur huvet....)

Igår så skulle jag ta tag i mitt bombnedslag till rum. Gjorde jag det eller? Nääää. Men det är väl ingen överraskning. På eftermiddagen åkte jag ner på stan med Felicia och kikade lite. Hittade till min stora förvåning en skinnjacka. På h&m.. Jag slog till! Sen mötte vi Sara vid Nancys och käkade för att sedan gå mot bion. Kom fram fem minuter innan filmen börjat och möttes av ''Men då kommer ni inte få sitta bredvid varandra..'' Haha nooo. Men det fixade sig till slut, när vi bad alla på rad ett flytta ett steg åt höger ;p haha.. Vi såg Mamma Mia, och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen förutom att den kanske var lite over the top.. övedriven. Litegrann. Eller mer.. Lite för mycket sång för vår smak. Men den var okej. Hade iaf en jättemysig kväll med mina FAVORITER i världen. Finns ju inga bättre. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback