Sunday

Jahaja.. Idag skulle bli en plugg- och städdag. Men det är väl klart att det itne blev det. Jag åkte med hem till min moster och fikade med släkten, hennes sambo fyllde år. Så där var vi till fyra. Där bestämde vi också att vi skulle ut och övningsköra, jag och pappa, tillsammans med Sara och Micke, haha. De ville se vart vi övningskör eftersom det är rätt bra där ute. Så vi åkte hem, käkade middag, begav oss ut. Kände mig lite okoncenterad.. Så kan det väl vara ibland. När jag kom hem såg jag Heroes och här sitter jag nu.. Helgen är förbi och jag har inte underlättat det för mig själv det minsta genom att ta tag i något pluggande under helgen. Nej nu är det två resp. tre dagar kvar tills jag har tre prov och jag har gjort nada, ungefär som vanligt då. Iof vem hade trott att det skulle vara annorlunda just den här gången ..... hihi

Just det, efter att vi övningskört åkte vi ner på stan jag och pappa. Mötte upp Johanna, träffade Jhon och köpte biljetter till TK för mösspåtagningen 30 april. Så där ses vi om ni kommer!
image1515

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback