Söndag

Idag har jag övningskört. Det var den 9e gången och den första av alla gånger som jag och pappa blev osams. Hahaha. Jag undrade verkligen när det skulle komma. Eller osams och osams, jag blev sur för att han skrek åt mig att jag inte kunde svänga i treans växel och från alla håll kom bilar. ''RATTA DÅ!!!!'' Haha.

Det gick bra förutom det. Förutom att jag i min koncentration att växla ner råkade svänga höger mot nynäshamn istället för att åka frammåt i en rondell. Haha, ''Nämen... Nu vart det ju heelt fel'', säger pappa. Och jag hade inte ens fattat att jag kört fel. Det är fan inte lätt att lyssna och komma ihåg ''kör höger här'', ''kör vänster här'' hela tiden. ''Du verkar inte så bra på höger och vänster du'' säger pappa, men det är jag ju! Bara det att man kanske inte kan tänka på arton saker samtidigt! Sakta ner, koppla ur, växla, kolla, stanna, lägga i ettan, köra och SEN ska man komma ihåg vart man ska också. Det är ju det minsta problemet just då liksom.

Satte på The Eye med Jessica Alba nu på kvällen. Den var helt okej men jag känner hur mitt förut så starka intresse för skräckfilmer har försvunnit med åren. Jag får inte längre kickar av att se på skräck, jag får mer ont i magen. Haha! Och på tal om läskiga saker, det var läskigt när jag och Felicia stod ensamma inne på Heron Citys stora toalett ni vet, där vid biosalongerna. Står på ena sidan av alla handfaten, och de har ju sådana där kranar som sätts på när man sätter händerna under dem. Så helt plötsligt sätts en kran på på andra sidan rummet. Det var lite kusligt. Som tur var släcktes inte alla lampor sen eller något sånt. Skönt det!

Jag önskade mig en ipod i presnet vilket jag fick också. Så nu har jag upptäckt ipodspelens värld! Roliga quizer om film, musik och tvprogram! Jag älskar redan min Ipod. Och min sex and the city box med alla avsnitt som jag också fick. Jag kommer ha serieavsnitt att kolla på tills jag dör, jag fick nämnligen desperate housewives box av Linda också! Hehehehe. Serie-kollarn vetni.. Hittills av alla serier är OC, One tree hill och Heroes bäst! Tätt följt kommer Prison break, Depserate housewives och Grey's anatomy. Räknas Top model som en serie? Projekt Runway ä också bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback