Sjukt..

Alltså usch, jag mår bokstavligen illa av vissa människor. Jag förstår inte.. Jag kan inte förstå hur man bara kan vilja illa. Jag blir så jävla förbannad. En annan sak som jag blir upprörd över är att man inte vet vilka man kan lita på. Säger något något, så vet man ALDRIG om det är sant eller inte. Man har verkligen ingen aning, står ord mot ord, vem fan ska man tro på? Ärigt talat, jag blir galen. Det bara snurrar i huvudet av alla tankar om vad jag ska tro.. För det håller bara inte. Jag hatar detta. Och en sak som jag också hatar är när folk gör saker anoymt, och jag vet att jag aldrig kommer få veta vem det är. Alltså inte bara nån kommantar anonymt i en blogg som typ ''usch'' utan när folk verkligen gör dumma/konstiga saker. Som brevet jag fick hemskickat till mig i åttan. Det var någon som hade suttit och gjort en jävla.. jag kan inte ens beskiva det. Det var ett A4-papper där de hade klistrat fast allt från kort på människor till rökelse. Dikter, spelkort, HÅR, låttexter, negativ, glitter, spelkort, ja allt möjligt!!! Det har gått fyra år sedan nu och jag kommer aldrig få veta vem det var. Så otroligt irriterande och frustrerande!!! Vem sitter i timmar och skapar något sånt och sedan skickat det till mig? Nästan lite sjukt ju

Hur som helst.. Jag får ont  magen av folk som gör dumma saker bara för sakens skull. Som bara vill förstöra och få folk att må dåligt. Eller på ett sjukt sätt roa sig. Att roa sig genom att andra personer lider är sjukt. Då borde man skaffa hjälp. Och som sagt, detta handlar inte om några kommentarer i bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback