Måndag

Tudilu! Underbar dag idag! Strålande sol gör det så mkt enklare att gå till skolan. Att vi sen slutade halv 12 gjorde dagen ännu bättre. Så jag drog hem och la mig ute i trädgården och solade. Blåste lite men färg (liiite iaf) fick jag och brände mig till och med lite. Gick in och sov en stund och sen iväg och tränade. Kom just hem nu, ska hoppa in i duschen snart och äta middag sen. Prison Break later!

Hoppas det blir bra väder imorgon, då blir det upp och sola - cykla till friksis - hem och sola.

Passet vi var på idag var skitkasst, varken Felicia eller jag var speciellt koncentrerade heller. Det är jävligt svårt att vara det när vissa saker man ska göra är så skumma och konstiga. Haha. Sen ska man ligga på golvet och kräla ibland också, mindre fräääsch. Haha Felicia mitt i styrkedelen ''Det är smutsigt här! Jag måste städa!'', o så börjar hon svepa runt med den röda sittunderlagssaken. Haha, det var så roligt. ''Kolla Björnes magasinrumpan'' kommenterade hon också sin egen rumpa i den stora spegeln, haha. Du förgyllde definitivt träningen idag. Och på något sätt startades ett mindre vattenkrig när vi stod och väntade på mamma. Tror det var mitt fel, men det var faktiskt inte meningen. Såklart ska F ta i extra hårt och spruta vatten rakt i mitt anstikt, i ögat. Alla trodde jag var svettig men det var ju vatten :( Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback