Irritationer och spekulationer

Jag har så jävla mycket irritationer inom mig och jag har en sån stor lust att bara skriv allting här, men hur skulle det se ut? Men det är sjukt egentligen hur allt har blivit. Hur DU har blivit. Vart tog ditt gamla jag vägen? Helt otroligt vad en person kan förändras på ändå rätt kort tid. Så jävla besviken.

Alltså.. Min mamma har en hemlighet för mig och jag är så nyfiken så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Började med att vi satt i bilen och hon fick ett sms. Så sa hon att jag inte fick läsa det, eftersom det kanske var nått jag inte fick veta. Du har inga hemligheter för mig! sa jag men tydligen så var det så. Och jag försökte på alla sätt och vis få henne att berätta. Jag har redan fyllt år... Det kan inte vara något om presenter. Vad är det frågan om? Och jag är sån att när det är något jag inte vet, så börjar jag spekulera kring det något enormt. Jag har kommit på säkert 10 olika saker det kan vara. Ibörjan tänkte jag bara på bra saker. Sen kom jag på, det kan ju lika gärna vara en dålig sak? Och alltid ska jag överdriva. Det går så långt så jag börjar tänka på ''Mamma och pappa ska skilja sig'' eller ''vår familj har blviit fattig''. JAG ÄR SJUK. Hur livlig fantasi får man ha? Min mamma har en liten hemlis och jag tänker att de ska skilja sig. Det är inge kul, jag tycker hon kan berätta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback