En av alla?

Måste få ventilera lite. Eller vad det nu är jag ska göra. Hur som helst. Saken är den.. Folk dör varje dag. Barn dör, ungdomar dör, vuxna dör. Folk blir mördade. Ofta. Vart är världen påväg kan man ju fråga sig.. Skrämmande är vad det är. Men till saken. Jag förstår bara inte varför vissa fall får så mycket mer uppmärksamhet. Folk gråter över Engla. Varför gråter ni inte över de två barnen som blev mördade vars mamma blev medvetslös men nu vaknat upp på sjukhus och fått veta att hennes två barn är döda? Det förstår jag inte. Jag tycker allt är sorgligt. Men jag förstår inte varför vi helt plötsligt gråter över ett barn när det finns massor fler som också blivit mördade.

Vet att det antagligen blivit såhär för att man har fått följa det i tidningar och så.. Men ändå. En liten åsikt från min sida bara.. Igår skulle man tända ett ljus för Engla. Man borde tänt ett för alla barn som blivit mördade. Eller för ALLA, inte bara barn. Och inte sätta en ros framför sitt namn på msn för bara Engla utan för alla. Faktiskt så tycker jag så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

that was exactly what I was thinking

2008-04-16 @ 16:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback