Cola light, kinapuffar och film

Alltså det är sjukt egentligen, så fort solen kommer fram blir jag så glad!! Om det bara kan ta och bli vår nu med sol varje dag så man kan få vara glad jämt!

Jag funderar starkt på att gå till kiosken och köpa cola light.. Sen sätta på en film. Har laddat ner massa bra. Eller det vet jag ju iof inte förrän jag har sett dem. Det står nog mellan The note book, the invisible och the golden compass. Men första cola lighten då.. Pappa hade köpt kinapuffar till sig själv förut också, jag nallade några och det är sånt där godis som man äter lite av sen vill man bara ha mer och mer .. Dvs så måste jag ju såklart köpa en påse åt mig själv nu :D

Imorgon är det fredag, två lektioner i skolan. Skönt, sen ska jag nog sova lite för att vara på topp senare på kvällen. Sen blir det lite övningskörning. Idag backade jag ut från vår uppfart :D Uuutan att köra på vår andra bil som stod på gatan. Dukigt av mig. Jag vill köra på vägarna!! Börjar tröttna på vår övningskörningsplats.

Kommentarer
Postat av: Direkt från Sälen

Vilken film blev det? The invisible och The golden compass, sett dom?, är dom bra? :) kram

Postat av: Camilla

Haha det blev ingen film, jag såg på Heroes istället :P Men ska nog se dem snart, kan återkomma då;P kram

2008-04-12 @ 01:58:08
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback