You got me on my knees

Var nere på stan på håltimmen och så ser vi latjo lajban spela in något, med Tobbe Blom i spetsen (tobbetrollkarl ni vet;)), precis utanför kringaln var de, där vi kiosken. Så jag och Felicia går förbi och kikar lite och jag tänker tillbaka på den gången på badhuset hela klassen träffade honom och vi alla fick varsin autograf, haha. (Detta var länge sedan alltså, haha) Aaa iaf, så går vi in på kringlan och börjar kika lite på resor. Så kommer en tjej från latjolajban och försöker få oss att vara med i tv! Hahaha, och gissa vad hon ville att vi skulle göra. Man skulle försöka äta så många korvar man kunde på 2 min! Hahaha, vi båda haaaaatar korv men tanken på att stå och trycka in korv i käften i tv var rätt lockande! Så vi gick med på det, allt för tv ni vet ;) Nä hahah, vi ''tackade'' såklart nej, fyfan hahaha vem vill seriöst stå och hetstrycka i sig korv på tv??!?! Hon var jävligt envis men vi var stenhårda, haha. NEJTACK.

Förövigt idag har vi haft svenska, italienska och så segbild på slutet. Men det var rätt okej idag, vi ritade lite fritt och sen ritade vi av några saker. Några gjorde gipsmasker ;P Var inte så sugen på det kände jag. Är väldigt trött så ska se idol nu snart och sedan sova. Inge plugg blev det idag heller, fastän vi har prov på fredag.. Och imorn ska jag och Sara hänka på något som Lindas klass har, ''MusikCafé'' eller vad det hette. Blir iaf fika, yey :D Hoppas Linda sjunger solo så jag får vara lite stolt ;D


You got me on my knees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback