Skumt sätt att få ut allt man har inom sig

Känns som jag vill skriva det jag känner just nu här, men det är nog det osmartaste man kan göra. Hatar att läsa i andras blogg när de skriver i gåtor, typ ''hur kunde du göra sådär?'' eller liknande. Men man vill skriva av sig när det är som det är eller saker som händer, och konstigt nog blir det här. Iof var annars? Det är iaf osmart eftersom att folk frågar frågor man inte vill (eller orkar) svara på. Frågar vad man menade, men även fast man skrev det i bloggen där alla kan se, och vet att alla kommer undra vad det handlar om och förmodligen också fråga, så vill man inte svara på dem och man vill inte att folk ska fråga. Man vill bara skriva av sig och det är på ett skumt sätt, men det hjälper kanske lite iaf, ist för att hålla det inom sig? Jag vet inte egentligen. Kanske. Aja, så fråga inte ok

Har lust att bara strunta i allt, men det är inte så jävla lätt.
Ska plocka upp i mitt rum nu, sedan damsuga. Hare hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback