Schitzocami

Igår dog jag av allt slappande hemma på dagen fy fan jag hade mucho tråkigt, tiden gick så grymt fort och plötsligt var dagen slut, typ. Runt halv 9 drog jag iaf ner till Johanna där Johan också var. Filmkväll stod återigen på schemat, jag som var festsugen. :( Det var vi nog alla, tror jag, attans men aja. Det vart film och det är verkligen bättre än sitta hemma här nere i mitt rum o gloooo. När vi kollat på lite gamla bilder, kommit fram till att Johanna och jag var världens sötaste ungar och johan kan få va med på ett hörn också, så kom Eiln. Efter många om och men sattes filmen på. Vid 12slaget ungefär kom Schotte haha, stackarn hade gått halva vägen utan paraply för det hade  flygit iväg, haha. Kom hem vid halv 4 iaf, och vaknade mirakulöst 12 idag. Det är rätt tidigt för att ha gått o lagt sig 4.. Väl?

Har skjutat upp en massa läxor hela dagen och snart börjar en film som jag vill se.. Dann :D Jag och läxor funkar inte, det är som att en del av mej säger ''GÖR DEM'' och den andra säger ''Ja, jag ska.. Seeen'' Det är som att den där andra delen bara vägrar. Haha schitzo :D Inte bra..  

Nu ska jag se Angel falls på femman.. Verkar den dålig blir det nog Bombay dreams istället. Ciao

image707

image710

image711

image712

image713

 image709


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback