Lördag & söndag

När jag kom hem på lördagen käkade jag frukost/lunch (frunch?) och sedan tog jag igen sovandet lite, slocknade 14.00 och vaknade 4 timmar senare när mamma väckte mej för middagen. Efter den åkte vi till Brunnsäng, till Sara och dem och bringade vårt ''Vem vill bli miljonär''-spel! ;) Blev några omgångar där. Vet inte vem som kom längst men det kan ha varit mamma? Grattis där. Men det var rätt kul. Efter det skulle vi åka hem men innan det tog jag ett snack med Sara, tack för att du finns! <3 Var skönt att prata ut.. Inte lätt ibland. :( Aja, kom hem och såg lite på One tree hill samt kollade på lite bilder från fredagen.


Tog lite bilder hos Sara men dum som jag är raderade jag dem från kameran innan jag hade lagt in dem på datan. Smart!


Idag har jag segat bara. Vaknade 11 av en mardröm, fy :( Var fan ingen kul en, drömde att jag hade blivit våldtagen en massa, och att den som hade gjort det jagade mej.. Så hittade han mej och det var skitläskigt. Sen övertygade han mej att han bara ville ha mej som modell eller nått och blabla, o sen frågade jag om jag fick ta med två kompisar isåfall, då sa han okejdå.. Så frågade jag om jag fick ta med min mamma, men det fick jag inte. Då sa en av mina kompisar ''Men det är bara för att han ska ge dej partydroger!'' Hahaha. Hm? Sen tänkte jag ta med två killkompisar som skulle hjälpa mej om han skulle försöka våldta mej igen. Men ja.. Vette fan hur det slutade men den va läskig som fan och man blir alltid lika lättad när man vaknar upp och inser att det bara var en dröm..


Nu velar jag mellan om jag ska städa eller plugga. Får se vad det blir, båda är lika tråkigt! Men är det söndag så är det ;)


Hoppas att planerna för nästa helg går igenom, skulle vara kul och mysigt.

image773


Kommentarer
Postat av: Elin

frukost/lunch = brunch ;D

2007-09-17 @ 12:42:35
Postat av: Camilla

Haha va roligt, jag måste varit senil vid tillfället jag skrev det där. Men det borde väl ändå heta frunch på svenska vaa? :P Fast fult låter det, haha.

2007-09-17 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback