Lördag, 1 september

Hade skrivit om den förbannade lördagen men så försvann allt och blev lika glad som vanligt när det händer. Så nu kan jag ju skriva lite kort, för det är allt jag orkar, att dopet gick bra, folk grät och var stolta så vi var nöjda. Sjöng möjligtvis lite för fort men det är sådant som händer.. Hoppas bara inte att folk ljuger när de sa att det lät bra, det skulle vara lite pinsamt. Efter dopet fikade vi med de alla 70 eller hur många vi nu var. Vår älskade sötisVilmer var glad nästan hela tiden :)

Åkte sedan hem och sedan cyklade jag, Felicia och Johanna och handlade till kvällens middag. Åkte hem och lagade at my place och åt. Alex och Sara kom och vi började förkröka, sedan kom Elin och åt våra rester, haha. Sedan drog vi alla mot Johan och David till the big party, men stannade till vid kiosken för att panikköpa något att ge haha, och sedan hos Johanna för att Elin och Johanna skulle hämta sin första klassiga chokladkaka, den var riktigt snygg alltså :D Så drog vi dit och jag hade iaf en trevlig kväll. Va kul att träffa lite folk man kände eller har känt. Kom hem vid 5 och var ganska så trött då.


image675

image681

image676

image685

image684

image674

image673

image683

image686

image687

image688

image689

image690

image691

image693

image694

image695

image696

image698

image699


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback