Längtar.efter.värme

Usch åh. När jag kom ner nyss såg jag någonting som liknade en tvetjärt fast dubbelt så lång och lite större. Den var i min säng och sprang in i mitt påslakan! JAAA i mitt jävla påslakan. Det är ju just det som inte får hända :( Gud, jag panikade och slängde ut täcket ur rummet. Så nu ligger jag här i sängen på bara lakanet ;D

Har inga läxor till imorgon vilket är skönt, förutom att jag ska välja ut 10 glosor som jag ska ge till mina 4 Eng C-kompisar ;D Förstår verkligen inte hur lärare kunde gå med på att vi bara har 10 ''veckans ord'' varje vecka. Liksom, bara i 5an hade man typ 30? Haha. Och nu i Eng C på gymnasiet har vi 10 stycken bara. Haha, men funkar för mej. Imorgon slutar vi 11, eftersom en lärare ska på kurs. Så grymt skönt.. Ska då hitta på något med min älskade bästa väninna. Vad vi hittar på återstår att se.. På kvällen har jag faktiskt ingen aning om vad som händer. Har iaf ingen som helst lust att sitta hemma ensam. Vet att några har lite planer. Hoppas det händer något iaf.

LÄNGTAR TILL NOVEMBERLOVET! Egypten.. Gud vad skönt. VÄRMEEE!!
Den här sommaren var den första på 4 år som jag inte åkte utomlands.

Nu ska jag se lite idol, sen ska jag fanimej sova. Har verkligen slarvat med det de senaste dagarna, har lagt mej efter tolv varje gång! Imorgon börjar jag dessutom 08.15 så behöver sömnen.. Sleep tight

image700
(Kreta, 04)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback