Lång dag med lång håltimme..

JAAAAAA!! Äntligen åkte Jael ut ur Top model. Var fan på tiden, blev galen på henne. Och imorgon är det final! Tre program på raken 20.00-23.00, jobbigt men måste ses..

Och hur ska man göra nurå, ska man prioritera läxorna eller se CSI? Aaaaaa jag vet vad man borde göra men vette fan hur jag ska göra. Med tanke på de 4 läxorna till på onsdag, den till torsdag och provet på fredag borde man kanske göra lite läxor.

Idag hade vi svenska först, håltimme var det sedan. Jag, Felica och Sebastian gick till Plattan för att köpa godisess, ni vet? Mja, sen hade vi italienska och sedan lunch + håltimme. 2 och en halv timme.. Rätt jobbigt, men vi drog ner på stan iaf.

image717
XD

image715
Väntar på bussen ner på stan..

image718
Sebbe fick cpplatsen, mahaha ;)

image719
Drog till H&m, sebbe skulle prova mössa och..

image722
.. jag och Felicia provade lite allt möjligt.

image729
Den där mössan köpte hon! ... Nej, skämt åsido. Men hon kunde ha gjort. Om hon hade velat ha en ful mössa?

image724 image725
Jag lekte sörjande änka!

image721
Blev en svart Lyle and scott från Mq, veriii nice

image726
Vi lunchade på Nancys, mums! :D

image727
På bilden fick vi ÄNTLIGEN visa våra skills när det gäller lera! Det blev en indian..

image728
.. och en.. ? Nudist? Naturälskare? Skallig man i krans?

Imorgon är det mössproving! Roligt värre :) Ska sova nu, får inte vara trött imorgon efter skolan då jag har skjutit upp alla min läxor + prov till imorgon :) Bra jobbat vaahhhh. Aaa är nästan stolt över mej själv.

Hajdo0o0o (Bara för att jag såg dej på stan idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback