Jag heter Gunnar

Ta fram mobilen och gå in på kontakter, håll in ''neråtknappen'' en stund och släpp sedan.
Skriv vem det blev som svar på frågorna!


1. Jag heter: Gunnar

2. Jag gillar: Taxi

3. Jag hatar: Enlund

4. Jag är kåt på: William

5. Jag är verkligen superkär i: Jonte

6. Snyggast i världen: TobbeP

7. Fulast i världen: Hall

8. Äckligst i världen: Sara. s

9. Muppigast i världen: Felicia hem

10. Tråkigast i världen: Martin Schotte

11. Jag ska satsa på: Even

12. Bästis: Sportinfo

13: Jag vill ha sex med: Jeppe

14. Jag har en hemlighet med: Danne T

15. Jag skäms över: Ersson

Hahaha, ja vad gör man inte när man har tråkigt. Vaknade 8 och kunde inte somna om. Ska upp och duscha om 10 minuter. Fyfan vad jag var nervös i gårkväll när jag skulle sova, haha. Hoppas på en rolig dag idag, fullproppad är den iaf. Dop, fika efter dopet, sedan ska jag, Felicia och Johanna handla och laga mat, sedan förkröka och sen fest, wey :) Den eviga frågan är bara vad man ska ha på sig. Damn, har inget. :( Det var ju det jag skulle hitta i Skärholmen igår! Aja. Heeeejdå.

image670
(Danmark)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka til idaaag! :D <3

Postat av: Pontus

Klart som fan det är moln över Danmark. jävla skitland! :D

2007-09-04 @ 18:29:45
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Camilla

Pontus- Haha ja, det var en del moln. Men framför allt blåst /:
Johanna- Tack :)

2007-09-04 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback