Håltimme

Har håltimme, så sitter hemma. Eller ja, håltimme och håltimme.. Skippade italienskan ^^, Hade inte lusten att sitta där all alone med 25 st 90or. (F är sjuk, så..) På detta viset kunde jag käka hemma också, smart vaaah. Dock hittade jag ingen gott att äta, så blev lite ledsen. Men det fick bli en pirog.

Första lektionen och den enda hittills hade vi idrott. Vi blev uppdelade i 4 lag med två personer i varje! Jag kom med Philip (bästa laget btw!!!) och så fick vi 10 kontroller som vi skulle hitta. Ja, vi skulle origentera alltså... Det lag som kom tillbaka först skulle vinna! Och mitt lag vaaaaann. Jag kom tillbaka först (ja, lite stolt vart jag^^,), och Philip sist, haha. Men alla andra hade 2 fel utom vi som hade alla rätt! ;)

Efter det gick jag som sagt hem. Har duschat, käkat lunch och gjort filosofiläxan! Ska snart tillbaka till skola och ha just filosofi. Är en lång seg lektion.. Men sedan slutar jag! Hem och plugga till provet imorgon då :( Gooo Cami smart att spara provpluggandet till sista dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback