Ahhhh

Hade tänkt skriva lite om dopet och helgen och så, + bilder men nu vart det så sent så det får bli imorgon. Har dessutom inte gjort läxorna vi har till imoron, strålande. Jag känner skolandan alltså. Gjorde inte läxan vi hade till idag heller förrän precis innan vi skulle ha lektionen. Vi skulle göra en intervju men eftersom jag inte hade gjort det så fick jag hitta på en. Jag känner hur skoltrött jag är efter bara en vecka, vad är detta. Ídag somnade jag dessutom när jag kom hem från skolan, vilket är återigen strålande eftersom jag nu inte kommer kunna somna ikväll, och vi börjar någolunda tidigt imorgon. Har gympa, fy och så myntlig redovisning i svenska... Hatar sånt så jävla mkt. Är så kass på att komma ihåg saker och kan ju inte stå där uppe och läsa utantill.

image671
(Sthlm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback