Wonderfull world

Wiiiho, vaknade utan huvuvvärk, känner dock lite spänningar men så länge jag inte drar på värsta rocklåten ska jag nog klara mej:P Vad händer idaaag?

Det regnar.. Deprimerande, verkligen. Finns inget så hemskt som att vara blöt om fötterna eller någon annanstans heller för den delen. Så jag tror nog att jag håller mej inne idag. Iaf tills ikväll. Bör plugga men..

Jag  vaknade 9.30 imorse och blev förvånad över att jag vaknade så tidigt, så jag somnade igen och vaknade en timme senare. Och på den timmen jag sov hann jag drömma tre drömmar! Så skumma att de inte ens går att beskriva. Det är liksom som att drömma ett avsnitt av någon serie, det finns värsta handlingen och massor av saker händer, haha. Jag och mina drömmar allså. Var Sara som ringde och väckte mej vid 10.30, var nog lika bra så jag inte sov bort hela dagen. Faaanks ;)

Så nu har jag ätit frukost och sett på One tree hill.. Men som sagt, vad händer idaaag?

Ikväll har mina föräldrar blivit bjuda på restaurang! Förkrök at my place, hihi? :D

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Cousin :D

hähä, va så lite så ;P

2007-10-12 @ 15:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback