Tonight tonight

image982

Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sara är död

2007-10-22 @ 23:53:28
Postat av: Anonym

Synd att du är så fet

2007-10-23 @ 16:59:38
Postat av: CAMILLA

ANONYM ETT: SNYD ATT DU ÄR SÅ FEG.
JAG ANTAR ATT DU TOG ÅT DEJ ANGÅENDE DET JAG SKREV OM ATT DIN MENING VAR GRAMMATISKT FEL OCH FELSTAVAD. STACKARE :(

ANONYM TVÅ: JASÅ?

Postat av: Anonym

Aa du borde banta din feta hora, jag har hört att kuk hjälper

2007-10-23 @ 22:09:32
Postat av: Camilla

Okej, och du är fem år gammal eller?
Eller bara allmänt efterbliven?
Det är lika roligt varje gång någon kallar en hora. Det betyder liksom ingenting, jag vet själv att jag inte är en hora.

Och VADÅ KUK HJÄLPER?!!?? ÄR du dum i huvet eller??? Låter verkligen som att det kommer från en omogen 5åring

Men du lär väl inte fatta något av det jag skrivit här, du verkar rätt trög

Att du dessutom skriver allt anonymt är bara så patetiskt

2007-10-23 @ 22:24:59
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback