tisdag, onsdag, torsdag, fredag

Aaaa vilken vecka, känns inte som jag har fått en lugn stund, allra minst tid över till att blogga. Förrän idag. Idag har jag bara tagit det lungt från att skolan slutade tills nu. Jag läste just ut svenskaboken som ska recenseras till nästan vecka och nu återstår bara en engelskabok (också till nästa vecka), plugga till ett prov på tisdag samt 7 läxor. Piece of cake.

I tisdags var det först skolan, inget roligt hände vad jag kommer ihåg. Eller vi började ett och slutade 3, så det fannsi nte så mkt tid för något att hända. Men juste, först innan åkte jag & Felicia ner på stan och käkade lunch på nancys! Det var gott. Dessvärre var kön så lång så vi fick ta en buss som gjorde att vi kom några minuter försent, men det var klassföreståndartid vi skulle till så det gjorde inte så mycket. Efter turismen gick jag hem, bytte kläder så åkte vi till min kusin i Bro! Hon fyllde år, vi käkade middag paj mums, så såg vi på vidoen från Vilmers dop! Tur var lät vår sång bättre där än den gjorde på datorn. Skönt :P Vi kom hem vi elva, då hoppade jag i säng på direkten. Ingen idé att sätta på datorn då fastnar man bara.

Onsdag, skolan från 9 till 2. Gick hem och läste i svenskaboken, som faktiskt är väldigt bra och lättläst och jag gillar den skarp! Efter läsning var det träning! Var roligt faktiskt, och det är ju bra, spinningen förra året var inte värst rolig. När jag kom hem käkade jag middag och kollade Grey's anatomy ochsedan Fråga Olle..

Torsdag, jag kämpade mej igenom dagen och bara väntade på att få gå hem och vila. Dock hade jag läxor som väntade men ändå. På vår lunch ringde Sara och sa att vår morbror som äger Intersport i bla. Moraberg ville ha vår hjälp att fixa inför fredagen då de skulle ha lagerplundring vilket ni säkert sett i tidningen och kanske varit på idag ;) Vi drog dit vid halv 4 och jobbade till halv 10. Det var inte lätt inte, vi gjorde en och samma sak i 6 timmar. Gud så kämpigt. Satte ihop alla skor med bultband gjorde vi! Ryggen säger jag bara.. Men men, det bästa var ju att vi fick första tjing på ALLA kläder, skor osv som fanns där! Och det var så enormt mycket. I lugn och ro kunde vi gå runt där bland alla billiga märkteskläder och andra kläder och välja :D Sara hittade inget men det jag gjorde ^^, Tre tjock tröjer blev det, för sammanlagt 470 kronor. Men till ett värde av 2000 kronor. Rätt så bra. Så det fick jag som lön då. Två blåa och en svart, Märkena adidas, kappa och nått annat. Alla går upp i halsen, älskar sådana tröjor ^^, När vi kom hem vid halv 11 kände jag mej INTE på topp så blev sängen direkt.

Idag gick jag till skolan med tanken att bara kämpa mej igenom den så jag kunde få gå hem och sova. Dvs. gå runt i skolan och vara frånvarande. Vara där men ändå inte. Så trött och död kände jag mej. Dan gick rätt fortf iallafall, var nere en snabbis på stan på vår håltimmeslunch och köpte horspray m.m. och sedan sista lektionen engelska. Och som sagt har jag inte gjort mkt efter det. Ätit, sett på tv, läst ut min svenskabok, pratat lite i telefon.. Ska nog snart ta och sova tror jag. Fast konstigt nog är jag inte så trött.

Har träningsverk! Skulle ju kunna tro att det är från träningen men icke, jag har träningsvärk (eller kanske snarare bara VÄRK) i vaderna från jobbet vi gjorde igår. Svårt att fatta hur jag skulle fått det kanske, men alla skor stod på typ vad det nu var, lådor typ. Så när jag skulle böja mig fram för att komma åt skorna som var ganska lågt ner så stack jag in fötterna under lådorna som var typ ihåliga, mer backliknande kanske.. men i trä. Aja så stack jag in fötterna där och lutade mej. Ungefär som att stretcha konstant i 6 timmar. Eh ingne fattar men skitsamma.

Och just, mina mardrömmar..
De senaste dagarna har jag bara drömt mardörm efter mardröm. Jag drömde en hemsk dröm om att jag och Felica var påväg upp för en backe till Ronna. Ingen backe som finns på riktigt för jag har aldrig varit i Ronna, men iaf en jättebrant backe. Så kommer det ett gäng och de typ tar oss och låser in oss i ett rum och man förstår att de tänker våldta oss (VARFÖR drömmer jag om våldtäckter???), sen lyckas jag fly och springer runt bland massa radhus och vill låna telefonen för att ringa polisen men ingen är hemma. Så sitter den en utanför sitt radhus i en solstol. Så berättar jag som det är och att jag måste låna telefonnen men den bah ''Jag kan ju inte veta om du talar sanning. Så nej, du får inte låna telefonen'' Så kommer en av de som tagit oss och letar så gömmer jag mej bakom personen o stolen men han hittar mej och tar tillbaka mej till rummet. O precis när jag vaknar ska de sätta igång! Fy, det var den läskigaste av dem..

Men de sjukaste är när jag drömde att en mamma sa att den inte orkade ha barn längre, så stack den gaffeln i nacken på sitt 2-åriga barn! ?!??! :S Men barnet dog inte utan typ började skruva på huvudet o började blöda runt halsen.. Sen började den låta och gråta typ. Herregud.

Sen drömde jag också att jag hittade ett dött barn (Alla dessa döda barn???) i en skogsdunge. Men det såg inte ut som ett dött barn snarare som en mumieliknande liten sak som var minst 5000 år gammal. Helt skumt såg det ut, som taget ur en skräckfilm. Det är fan inte kul att drömma mardrömmar hela tiden och vakna upp med en hemsk känsla av rädsla hela tiden!

Aja, dags att borsta tänder & sedan sovdags.. Hoppas på en natt utan madrömmar

Spelas just nu:
Kanye West - Hey Mama

Kommentarer
Postat av: giga

Jo men det var väll trevliga drömmar?

"
Men de sjukaste är när jag drömde att en mamma sa att den inte orkade ha barn längre, så stack den gaffeln i nacken på sitt 2-åriga barn! ?!??! :S Men barnet dog inte utan typ började skruva på huvudet o började blöda runt halsen.. Sen började den låta och gråta typ. Herregud.
"

Bästa citatet nånsin

2007-11-27 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback