Tänka sig

Gud så skönt och jag känner verkligen hur allt press liksom har släppt lite. Läste precis ut engelskaboken samt läste läxan i filosofi vi har till imorgon! = Nu kan jag slappna av resten av kvällen.

Vore väl kanske lite smart att börja på engelskarecensionen, som ska vara klar på fredag, men har ju faktiskt hela dagen imorgon åt det. Var meningen först att jag & Sara skulle följa med mamma på min systers konsert men jag tror jag hoppar det, eftersom hon ändå inte ska sjunga ensam eller med någon kompis. Bara med massa. Det är så opersonligt.

Jag  gillar dagar som dessa. Idag mår jag bra, jag vet inte varför. Men glad är jag för det. Jag känner hur lovet närmar sig och hur man klarar av läxa efter läxa och prov efter prov och inlämning efter inlämning. Man kan väl inte vara annat än glad.

Idag hade vi först engelska, med allas vår trevliga Agneta. I just love her. Fast nu ljög jag.  Engelskan skulle vara så mycket bättre med en annna lärare, mår fan dåligt av hennes vibbar. Efter det var svenskan inställd, då åkte jag, Felicia, Tobbe, Måns och Sebbe på en roadtrip med Tobbes bil som var jätterolig. Haha, det kittlade i magen som fan. Värsta rollercoaster-feelingen. Vi åkte och åt lunch och sedan hade vi gympa. Det var chill-lektion. Mihi nä men vi skulle förbereda vår lektion som vi ska leda. 

Sedan efter italienskan slutade vi. Då drog jag hem och samtalade lite med min mamma. Om lite saker, pengar bl.a. Sedan skulle jag läsa och såklart somnade jag och vaknade upp seg som en jag vet inte vad. Men jag åt middag och sedan gick jag ut lite & sen läste jag klart boken. Yey, känns så skönt. Trodde aldrig jag skulle hinna.

Om ca. en timme är det Grey's anatomy. Sedan blir det nog Fråga Olle.
Puss & kram sötnozar

image1000
---
Agneta (engläraren) förklarar hur vi ska göra en sak.
Jag: Men vad jobbigt...
Hon: Jaaa. Jooo, verkligen! Jobbigaste idag!
säger hon med världens spydigaste lilla klang.
---

PS.
Mamma

Kommentarer
Postat av: Johanna

GREYYYYS :D

Postat av: Camilla

yey :D

2007-10-25 @ 16:18:08
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback