Ooh La

En skolvecka kvar till lovet! Skulle ju egentligen kännas bra, men med tanke på veckan som väntar så känns det skit. Jag ORKAR inte. Idag måste jag göra en jävla massa; läsa engelskaboken, skriva en recension på svenskaboken, svenskauppgift som ska redovisas imorn, plugga till turismprovet på tisdag osv. osv. osv..  och det är bara IDAG liksom. Resten av veckan äre fullt upp också. Så typsikt att det ska vara så veckan innan lovet. Så ska jag dessutom träna idag. Vet INTE hur jag ska hinna med allt. Vill se Spanglish ikväll på tv också, kommer på 3an 21.00.

Plus att jag vaknar vid halv 1 liksom, har redan sovit bort halva dagen... :(

Igår åkte jag ner på stan med Felicia, vi hyrde film & köpte mat, sedan hämtade min snälla mor oss. Filmen blev Number 23. Den var skum men rätt bra. Den dög iaf! Kom just på att jag måste hitta tid att länna tillbaka den idag, också :S Hur ska jag hinna?

Efter filmen kom Johanna en stund och sedan åkte vi tre till Martin. Det var en del folk där faktiskt, och fler kom det. Till skillnad från vissa andra så drack jag inte mer än ett glas. Rätt roligt att se på fullisar när man själv är nykter :P

Jason Mraz- The Remedy
image961

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback