How do I breathe

Idag sov jag ut, det var väldans skönt. Först hade vi religion. Håltimme då vi var på stan, köpte ett halsband på guldfynd som jag gillar skarpt. Sedan hade vi möte med vår handledare ang. projektarbete.. Lika givande som vanligt. Inte. Efter det klassföreståndartid vilket inte heller var speciellt givande, och sist turism. Det var rätt okej, dock satt jag och jobbade ensam på ett grupparbete vi var 4 på. Felicia skrev nämnligen prov och de andra två var inte där. När jag hade skrivit klar och var rätt nöjd, så gick inte skiten att skriva ut och gissa om jag blev irriterad. Så hade jag ryck i ögat också vilket jag har nu fortf, så otroligt irriterande. Fattar inte varför man har det egentligen.. Känns asskumt.

När vi slutat åkte jag ner på stan och köpte en tröja, sedan åkte jag hem. Ägnade mej åt att spela lite gitrarr. Haha, ''spela''. Försökte men fick jätteont i tummen :( Men det jag åstakom var iaf att lära mej blinka lilla stjärna alldeles själv, yey! Rätt stolt. Så försökte jag kolla lite ackord på internet, men jag fattade nada så gav upp. Hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback