Hehehe

Jag ändrade mej angående min systers konsert, så nu ska vi gå på den i alla fall. Känns som att man inte har så mycket bättre för sig. Det är antingen det, eller stanna hemma och plugga. Är ju ett rätt enkelt val.

Måste dock snabba på lite med min recension nu, eftersom vi ska åka om lite mindre än två timmar. Hehehhehe rätt lång tid när jag tänker efter. Men jag är så seg. & så ska jag hinna äta middag.

Det är fan inte lätt att skriva en recension på engelska har jag märkt. Alla vanliga uttryck som man använder om att ''man kom in i boken bra'' eller ''det flöt på när man läste'' har jag ingen aning om hur man skriver. Har iaf skrivit klart allt förutom handlingen nu! Men någon sa till mej att recensioner inte ska vara så långa. Eller hur är det väl så? De man ser i tidningar och så är ju faktist inte så långa. Dock är det här ju gymnasiet och inte någon dagstidning. Hoppas att inte Agneta tycker att min recension är för lång (eller kort). Blä, aja

Back to woooork

image1001

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback