Gårdagen

Gårdagen var okej. Det roligaste med det hela  var att träffa folk man inte hade träffat på länge, det blev en del faktiskt. Linnea är en av dem! Haha, vad förvånad jag blev när jag såg henne. Riktigt länge sedan

Var rätt många där ett tag. Ett tag lite för många, så en del blev utslängda. De blev så otroligt ledsna över det tydligen att de kände att de var tvugna att ringa polisen som hämnd. Och ändå tyckte jag att jag hörde ''Nä nu drar vi till en RIKTIG fest'' när de gick. Väldigt moget där :) Polien kom iaf och trodde det var bråk, men det var ju hur lungt som helst så de drog igen direkt med ett ''Ha det så roligt!''. Synd för er som ringde, trodde ni att de skulle avsluta festen eller? Precis när jag skulle gå hem kom Johan från ingenstans efter att ha varit borta i evigheter haha, så vi tog sällskap hem vid tretiden. Johan Johan, alltid ska du försvinna :P

Jag måste köpa en ny kamera.. Har aldrig varit med om sämre.  Den köptes för bara några månader sedan men beter sig redan som om den vore år gammal. Så kass.

image924

image926

image934

image927

image928

image929

image930

image931

image932

image933

Aaaaaa ni ser ju kvalieten på bilderna, hemskt dålig. Jävla skitkamera.
Och som vanligt glömmer man bort att kameran finns efter några cider så ..

Juste! Den skummaste och roligaste saken hände, kom jag på nu. När jag följde Christoffer och Sam en bit när de skulle gå hem, så går en kille med lååångt hår förbi som liknade min gamla dagisfröken Örjan. Så säger jag Örjan högt till killarna så att han hör, så vänder han sig om! Så frågade jag om han hette Örjan och det gjorde han!!! Haha, men han hade inte varit dagisfröken. Iof vet jag inte om man kan vara dagisfröken när man är kille man ja. Så muppigt att han HETTE Örjan och såg UT som Örjan men det var inte den Örjan. Hahah. Är ju inte många som heter Örjan nowadays liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback