Det händer bara på Colin

Har inte gjort så mkt idag, hade uppsatts i skolan som jag hoppas gick bra.. Vad jag inte förstår är hur någon av oss fem som satt där och skrev kunde koncentrera sig. Ni skulle inte tro det om ni hörde ljudnivån utanför dörren. Vette FAN vad de  höll på med. Över en halvtimme satt de där utanför och sjöng (dvs. skrek), ropade, slog på allt de kom åt  (skåpen låter förjääääävligt när man slå på dem) och skrek det där ''LULULULU-ljudet'' om ni fattar.. Eh? Vi satt där inne och fattade ingenting med vår jävla uppsatts och tänte ''Detta händer bara på Colin''. Haha var helt sjukt. Sedan kom vi ut ur vårt klassrum och möts av korridoren som inte såg så trevlig ut. Hm, nä vet inte vart den där skolan är påväg.. Det är någon som har gått och skärt sönder alla stolar, tyget på dem. Haha, vad tjänar man på det? Så nu ska vi alla straffas genom att de ska ta bort stolarna, sa iaf vår mentor. Så vi får väl sitta på golven istället :)

Efter skolan gick jag hem, lyckades hålla mej vaken, yey. Åkte ner på stan och åt midag med Felicia och hennes syster.. Sedan har jag inte gjort så mycket, sett idol. Som var rätt tråkigt.. Egentligen räcker det nästan att se på den där sista kvarten när man får se en snabbgenomgång och vem som åker ut.

Nä men godnatt, jag kommer somna vilken minut som helst
Imorgon, vad händer imorgon?

image880


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback