Dagisbesök!

Idag var vi på dagiset och ''intervjuade'' barnen! Haha, var rätt roligt.. Söta och roliga att prata med, men jag skulle aldrig orka jobba på dagis. Skulle aldrig orka vara och bete mej som vi gjorde de 40 minuterna vi var där. Rätt anstängande! Mamma (som jobbar där på dagiset) kom in här förut o sa att en fröken där hade sagt till henne: ''Vilken treevlig dotter du har!''. Mihihi, I know im nice.... ;D

När jag kom hem skulle jag LÄSA och SKRIVA I LOGGBOKEN vad vi hade gjort på dagiset, och göra religionsfrågor och göra idrottsteoriuppgiften + idrottsarbetet. Hähä. Men jag tänkte jag skulle vila lite istället och vaknade för en timme sedan. Great

Nu är ja så himla SEG :( Hejdå

Juste, imorgon börjar vi 13.00 istället för 10.00! Ingen religion, jaaaaaaaa

Spelas just nu:
Tatu - Gomenasai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback