Baby baby, why can't we just stay together?

Dagen började då med Coopertestet. Allt jag kan säga är att jag var glad när det var över. Och glad att jag tog med mej en vattenflaska till skolan, haha. Italienska hade vi sedan, Felicia satt och ritade medan jag satt och mest stirrade. Läraren snackade nästan hela lektionen om italienska maffian eller vad det var.. Sedan hade vi lunch och filosofi, vilket var lika med redovisning. Gick rätt bra tror jag? Kändes så iaf, gooodie.

Mamma hämtade upp mej vid skolan och så drog vi ner på stan.. Fikade på Nancys och sedan till optikern. Jädrans vad dyrt linser är alltså. Och jag fick berättat för mej att operationen jag drömmer om (operation så att man ser bra igen) innebär att man tar en spruta.. I ÖGAT. Jag blev ledsen. Fyfan, där gick den drömmen i kras. Kan förfan inte ens ta en struta i armen. Ögat liksom? Haha, what a joke. Sedan gick vi på jakt efter en skjorta, ett kort och lite blommor åt morfar som vi ska till ikväll. Hittade lite annat också; en ram, ett linne, en mjukiströja och en annan tröja. (Åt mej själv dårå, inte åt morfar) Jag köper verkligen för mycket svart. Men jag gillar svart.. Köpte upp nästan alla mina pengar, damn :(

Det är rätt kul, imorgon ska vi skriva en uppsats på engelska om jobb (? :S) och så har vi fått några ord att plugga på inför det. Kan inte ett enda. Har skitont i huvudet också.. Men är det någon som är förvånad

Nu ska vi snart åka

image863

image864
Det var fint med spindelnät och dagg på våra buskar imorse.. Mihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback