27/10 - 07

Konserten i torsdags var lika bra som vanligt & jag fattar inte hur 12,13,14 och 15åringar kan vara så skillade. Men såklart var min syster bäst, jag är verkligen en stolt storasyster. Hon var så söt  när hon stod där framme och mitt under sången står hon & vinkar till nån kompis, haha, självförtroende. Vi tjaffsar en hel del men jag älskar henne!

Igår
. Angående vårt bioproblem så löste vi det genom att - inte gå på bio. Vi åt på Nancys & fan vad gott det var, och sedan gick vi till Videoin och hyrde film, istället för bion. ''Vänner för livet'' tror jag den hette, blev det.  När vi kom hem till Sara kollade vi Idol och sedan på filmen. Som tråkigt nog inte var så bra.. Haha, den var seg som fan. Hade iaf mysigt <3

image1004

Idag, vad händer idag? Min mamma ska ha tjejmiddag så jag måste liksom hålla mej ur huset. Haha nä, jag får faktiskt vara hemma men frågan är om jag vill det med 15 stycken kärringar (förlåt) i huset. Får se hur det blir. Har inga planer än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback