Torsdag 15/11

Vi var på stan idag och jag köpte en väska. En rödrosa. Jag vet hur fult det låter men den var inte ful.. Det typiska med det hela var att jag sedan gick in i en annan affär och hittade en väska som jag ville ha mer. Men då hade jag ju redan köpt den andra väskan, som inte gick att lämna tillbaka. Hatar saker som inte går att lämna tillbaka.

På stan hoppade en 3-kille på oss också, han ville ge mej en 3mobil. Helt gratis. Vad är haken frågade jag. Som baken, svarade han. Jag = frågetecken. Sen frågade jag om han hade snott den och han blev förnärmad och pekade på sin jacka där det stod tre. Haha, det var roligt. Sen tog jag upp min mobil och förklarade för honom att jag tyckte väldigt mycket om den och inte ville ha nån dyr 3mobil som ruinerar en. Nä jag sa inte det där sista, det var Felicia som förklarade för mig att det är skitdyrt med 3. Jävla lurendrejeri

Sen gjorde vi en busig sak idag på stan också, men det kan jag inte skriva här. Vi får vänta och se vad som händer.. Händer det något kan jag skriva det och händer det inget kan jag också skriva det. Men som sagt, inte nu, sen. Det var en skum tjej som snodde något mitt framför oss på Åhléns också. Ingen reagerade. Larmet gick, hon sprang, och ingen reagerade. Hm?

När jag kom hem från stanbesöket fastnade jag i Discshop-katalogen som låg på köksbordet. Hittade 300 boxar som jag vill ha. De som står högst upp på önskelistan är Desperate housewives säsong 1 och alla Sex and the city-säsonger. Till skillnad från de flesta tjejer som sett alla satcavsnitt så har jag sett högst 8. Heroesboxen vill jag ha också. Och One tree hill, säsong 4. Oc säsong 4 också.. Vänner skulle inte sitta helt fel heller!
image1153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback