Lördagskväll

Jag sitter här och laddar ner julsånger! Snön har kommit och till allas våran häpanad har den legat kvar i över 24 timmar! Men min realistiska glädjedödare till pappa sa att den skulle försvinna i början av veckan. Synd. Men den första snön ligger väl inte ofta kvar speciellt länge. Hur som helst, man får ju ta vara på det så länge det varar så ikväll var jag ute och gick lite i snön och lekte med kameran lite. Min systers kamera. Har ingen lust att använda mitt crap till kamera längre.

Efter snöpromenaden gick jag in och tände lite ljus, återigen mys-jul-känsla. Ljus + snö + julmusik = JULKÄNSLA. Sen har jag sett på Beck - I Guds namn. Var precis som de andra Beck-filmerna väldigt bra. Jag har också ätít makrillsmacka med min pappa, spelat Vem vill bli miljonär på DVD med min mamma (jag vann alla gånger) och sett på Svensson,Svesson. Jag älskar det programmet! Gustav och Greta är bäst.

Förresten, jag känner hur det står still i huvudet angående julsånger. Kan inte komma på många bra. Några tips? Julsånger med julkänsla tack. Just nu kommer jag typ på ''Julen är här'' och ''Hej mitt vinterland'', haha.

Hittade kameran som jag har kollat på på elgiganten nästan 400 kronor billigare! Plus att de hade
en mycket bättre bild så man såg hur den ser ut. Onoff kan ju ta sin kamera och dö.

image1106

image1107

image1108

image1109

image1110

image1111

Haha roligt var att Pappa hade trott att det var mamma som hade gjort det där på bilen.
Hahaha, min papi alltså, han är är rolig han

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad mycket snö ni hade!

Postat av: Camilla

Haha, nja jag har tagit kort där det är mest snö, egentligen är det rätt glest ;P

2007-11-11 @ 00:46:17
URL: http://camillamariaa.blogg.se
Postat av: Sarre

MYSPYS :D ! Fan va jag längtar till julafton! Ber till gud att vi ska fira den hela släkten tillsammans, tror och hoppas det blir så :D ! ÄLSKAR DIG

2007-11-11 @ 11:17:37
Postat av: Camilla

Sara: Jag med, ingen julafton utan er vafan!

2007-11-11 @ 16:35:54
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback