If I could turn back time

Usch, jag hatar att vara hypokondriker. Jag kan inte åka skidor, för att jag tror att jag kommer ramla och dö (eller åtminstone bryta benet = att man måste ta strutor)..  Jag övertygad om att jag kommer drabbas av cancer. Jag kan inte sola solarium pga. av det, eftersom en gång fick jag ett födelsemärke när jag gjordet. Haha.

Fan vad jag hatar måndagar. Hatar den åtta år långa håltimmen (har till och med TVÅ  håltimmar) och efter det den tio år långa bildlektionen. Sen när man ska hem (slutar 17.10) så är det kolsvart. Man tror ju att klockan är närmare 22.00 än 17.00. Utan bildlektionen slutar vi 12.. Jobbigt stor skillnad. Man frestas verkligen till att skolka

Idag fick vi tillbaka både Svenskauppsatsen och Italienskaprovet. Jag säger bara, jag är nöjd!!! :D Vg+ svenskan och MVG italienskan. Pjuh, jag var lite orolig. Enligt mig själv var min uppsats inge vidare, tänkte nästan  gå fram till min lärare och kräva ett lägre betyg! Haha ne, men han sa att man kunde göra det om man ville.. Ofta.. :S Hah.

Och ikväll kommer Prison break.. Nice nice. Men innan det MÅSTE jag göra turismen. Har skjutit upp det en vecka nu. Smart, jag är bäst på att skjuta upp saker.

HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: du kan ju gissa vem ;)

men smart att du skriver det då! jag tror att Ann läser din blogg :/

2007-11-26 @ 18:56:49
Postat av: Camilla

Oh neeeeeeeej. Hon kommer ge mig ig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback