Hoooola

Idag fick jag sova till 11.00, det var nice alltså. Åt lunch, sedan till skolan. Dagens enda lektion började bra. Slutade förjävligt.  Ni anar inte all ilska jag har inom mig. Jag kan slå vad om att ni aldrig har haft en sådan här dålig lärare som vi har. Vi har tyckt illa om henne i princip hela tiden (har haft henne i lite mer än två månader) men idag tog priset! Tycker ärligt talat hon är den sämsta lärare jag någonsin haft. Hur kan man, med inga som helst grunder, anklaga någon för fusk? För att ljuga. Mmm. Hon sa att Felicias recesion var för bra. Den var jättebra! Den var väldigt moget skrivet, FÖR moget för att en 17-18 åring skulle kunna ha skrivit den. Hon sa att det inte kunde varit Felicia som skrivit den. Vilket JÄVLA förolämpning! Hur kan den dumma kossan ens komma och säga en sådan sak? Ska man behöva vara rädd för att göra bra ifrån sig? Så nu tänker alltså våran crapiga lärare inte sätta betyg på den där recensionen eller räkna med den i betyget. Pga. av något HON SJÄLV fått för sig. Störda människa. Avskedning nästa? Ja tack! Skulle bli så lycklig. Äh, önskedrömmar.

Nåväl.. Efter denna störda engelskalektion drog vi ner på stan. Mötte Elin utanför H&m, drog och åt lite. Sedan kikade vi runt lite, Elin hittade saker, jag hittade inget :( Så typiskt.. Men ej oväntant. Får väl gå i mina gamla paltor ikväll igen. Sad sad..

Dagens skönaste händelse var iaf:

Vi tre sitter på Donken. Elin går iväg och köper en paj och när hon kommer tillbaka:
- Han i kassan flirtade med mej!
Haha, tänkte jag och vi frågade vadårå, vad gjorde han.
- Nämen han log hela tiden och så.
Jahapp, så tänkte vi inte mer på det.
Några minuter senare kommer en som arbetar på Donken emot oss och vafan nurå tänker jag, vad vill han oss.
- Min kompis i kassan vill ha ditt nr, säger han till Elin
Hahaha. Så roligt, vi trodde liksom inte att det var så allvarligt när hon sa att han flirtade.
- Nej tyvärr, hon har pojkvän! sa jag, muhahaha.

Det var roligt det.. Elin fick desstom ett stort smile av killen när vi gick därifrån  ;) Sexii sexiii donkenworker. Jag tror faktiskt att Elin vart lite smått intresserad där, hon gillade speciellt kaluffsen. Micke, watch out! Hihi.

image1093

image1094
Pannbandsprovning på Stadium

Kommentarer
Postat av: Felicia

vad rolig du ser ut på sista bilden :P som en liten mus typ, asså djuret mus men det fattade du nog ;)

2007-11-10 @ 17:49:46
Postat av: Camilla

Man ser mej ju knappt? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback