Hemkommen och huvudet värker

Hemma igen. Med en hemsk huvudvärk.. Måste ta en huvudvärkstablett, blir ju inte så kul ikväll att hoppa omkring med huvudvärk ju!

Precis innan vi skulle åka till mormor och morfar lyckades jag, och fråga mej inte hur, ha omkull pappas rosor så vattnet rann över hela bordet och ner över hela köksgolvet. Fattar inte hur så mycket vatten kunde få plats i den där vasen. Pappa fick förresten en film också, med rosorna, i farsdagspresent. Offside, hette filmen.

Morfar råkade sätta pallsbenet på mormors fot och mormor ajar sig, och så säger han ''Det där gjorde ont va?''. Haha,  han är så rolig, som vi skrattar åt honom ibland. Innan vi gick fick han världens kram också, och så sa han ''Älskade Camilla, den bästa av dem alla. Tänk att jag har gillat dej ända sedan du var liten.'' Haha ja tänk morfar, men det är väl tur det.

Dags att ta tag i italienskan.. Svenska kom jag på att jag hade till imorgon också.

image1114


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback