Hamnmagasinet 1 april, be there!

En till dag avklarad, snart är det helg igen, haha! Inte mig emot. Fast helgerna går ju ännu fortare än skoldagarna. Men det betyder egentligen bara att julovet kommer fortare. Sen studenten!!!!!! Jag vet att jag tjatar men gud så jag längtar

Idag hade jag utvecklingsamtal.. Kära Britt-Inget hade inte mycket att klaga på. Tur. Innan utvecklingsamtalet hade vi klassföreståndartid. Nu är det klart, vår skiva kommer att äga rum den 1a April (nej det är inget skämt!!) på Hamnmagasinet, tillsammans med SPJU3. Nice! Så om ni vill köpa biljetter så hör av er för all del ;) Varje person måste sälja sju stycken, så! Skittrist att Sara mfl inte kan komma.. :( Men när jag tar studenten har du fyllt, då jävlar :D

Hade inte mycket mer på hjärtat.. Nu börjar Andra avenyn, sedan ska jag se slutet på Betty och efter det Deseprate housewives. Mjjjjaam. Vet inte vad jag menade med det men nu ska jag gå och hämta en ramlösa. Ramlösa i mitt hjärta ♥
image1193
image1194
image1192

Kommentarer
Postat av: Sarre

Jaa.. skoja inte.. fett synd att jag inte fyllde ännu tidigare :(.. kan ju låna ditt id eftersom vi är så lika enligt alla ;P haha.. ne men.. jag får vänta tills studenten som sagt, då smäller det ;D

2007-11-20 @ 22:19:32
Postat av: Egoina

älskar DH! :)

Postat av: Johanna

Fan va glad jag är att vi har tillsammans :D

2007-11-21 @ 20:02:21
URL: http://johannaottilia.blogg.se
Postat av: Camilla

Sara: Haha, mitt ID måste jag ju ha själv ju! :P Men mitt pass däremot.. Kolla på det liksom, fattar inte ens hur de kan tro på att det är jag. Men ja, som sagt, på studenten då jävlar :)!!!

Egoina: Jaaaa, kan inte få nog. :) Men har inte sett första säsongen, så den står högst upp på önskelistan nu till jul!

Johanna: Ja, det var ju kul att det blev så :) Vår skiva kommer äga allas!

2007-11-21 @ 20:51:40
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback