Godmorgon!

Fyfan vad jag sover bort dagarna alltså.. Vaknade 13.00 idag, nu är klockan 14.00 och innan jag har duschat och gjort iordning mej är den ju 15.00 minst. Har verkligen ingen lust att kliva upp från sängen med tanke på vad jag måste ta itu med idag. Städa & plugga. Det roligaste man kan hitta på en lovdag.

Och ikväll blir det träning. Är alltid så seg efter träningen, så man har bara lust att slänga sig i sängen och ligga där resten av kvällen, men känner att jag vill hitta på något efteråt idag. Vad är en bra fråga, men något bara. Händer det någonting eller?

Som sagt, idag väntar religion och storstädning. Mitt rum är inte i fräshaste laget.
Borde verkligen verkligen duscha. Nu. Jag ska. Snart
image1045

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback