Efterhängsen?!

Nej nu blev jag lite irriterad faktiskt. För ett tag sedan var min mammas kompis på ''Model house'' i Sthlm och blev fotat och så. Så finns det ju en lista som man kan skriva upp någon som man också vill ska få komma dit och så hade männskan skrivit upp mig. (Fråga mig inte varför, känner henne inte ens..?)

Så då ringde iaf en jävla Katja från Model house upp mig för en vecka sedan ungefär. Hon berättade att jag kunde komma och få bli smiknad och fotad, sen behövde man inte köpa korten blabla, det kunde bli ett minne för livet, blabla, du får ta med dig upp till fyra kompsar, blabla.

Jag visste inte riktigt vad jag ville så bad att hon skulle ringa upp dagen efter, så jag kunde tänkta på saken. Kom fram till att jag inte hade någon lust, så nästa dag när hon ringde sa jag det till henne. ''Men då gör vi såhär Camilla, att du tar och ringer när du känner dig redo''. Men jisses, ''när'' jag känner mig redo? Jag sa just att jag inte ville. Hon kunde ju iaf sagt ''om'' du är redo. Eller varför inte bara acceptera att jag inte ville?! ''Ring när du är redo, du har mitt nr''. Nej, jag hade inte hennes nummer, för hon hade ringt med dolt. Men det brydde jag mig inte om att påpeka, jag ville ju inte dit!

Så nu, en vecka efter att jag sagt att jag INTE VILL komma dit, ringer hon igen. Jag missade samtalet, så hon hade pratat in på igsvar: ''Hej Camilla, det här är Katja igen från Model house! Jag ringer angående om att vi sa bestämma en tid då du ska komma  hit!''  WHAT? Är kvinnan skadad i huvudet eller? Snacka om plåga. Jag har tackat nej, vad är problemet? Snacka efterhängsen.

Mmmmmm, irriterande. Tack för det, Mammas-kompis-som-jag-inte-ens-vet-vad-hon-heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback