Dagen i punktform

             Idag har jag:

  • Haft engelska & svenska. Fick inte mycket gjort på svenskan, mest snack.. Inte bra!
  • Haft lunch, fisken var knappt ätbar men det var bara att trycka i sig
  • Hållt i idrottslektionen. Det gick faktiskt riktigt bra, över förväntingarna. Men jisses, jag kommer aldrig bli en gympalärare. Att samla en klass är inte lätt.
  • Haft italienskaprov.. Gick sådär.. Kunde gått bättre. Eller det vet jag iof inte förrän vi får tillbaka dem
  • Upptäckt att min mobil är borta. Haha, ja, helt plötsligt hittade jag inte mobilen. Tänkte efter, var hade jag haft den senast? Fick panik. Kom på att Måns spelade på den på morgonen. Så ja ringde Sebbe som frågade Måns som hade den.. Haha TUR. Jag älskar den där mobilen!!
  • Gått hem & somnat... Hatar att somna, men blir så SEG
  • Tränat, passet var väldigt roligt!
  • Ätit vofflor & hjälpt syster med matte. Saaamtidigt.

Och nu ska jag se på Grey's!!
image1195


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback