8/11 - 07

image1092

Rätt nice dag. Började 12.35 med filosofi. Efter det prov och sedan slutade vi.

Mamma hämtade mej vid skolan och vi åkte ner på stan. Tog ut pengar på banken och kollade lite på jacka. Jag ska inte köpa en dunjacka. Dumt tänkt av mej, jag kommer aldrig att passa i dumjacka insåg jag, än en gång. Sedan handlade vi lite och åkte hem. Åt rester... Sov en stund, såg lite tv och så. Ser på Traveler, den nya serien på femman just nu. Rätt bra.

Imorgon har vi en lektion 12.50, sedan ska jag och Felicia ner på stan. Jag ska på jakt efter något att ha på mej på kvällen. Är så trött på allt jag äger och har klädväg. Kvällen kommer bestå av krök, ser det ut som. Trevligt, trevligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback