2 & 3 November

Wiiiie, det snöade inatt, det kan väl ingen kunnat undgå? Glad jag blev. Snö = julkänsla. Så ja, glad och förväntansfull kollade jag ut genom fönstret imorse och förväntade mej att se en trädgård täckt med snö, men nej. Fyfan det var ingen vacker syn. Hatar regn och slaskväder. Då var jag inte lika glad längre.


image1050

Idag vaknade jag av att pappa satte igång och cyklade p träningcyklen som står utanför mitt rum. Duktig man kan vara! Ska väl snart få i mej lite frukost och sedan MÅSTE jag plugga. Men egentligen skulle jag vilja dra ner på stan och kolla efter något att ha på mig ikväll. Är SÅ grymt trött på allt jag äger och har i klädväg. Någon som vill byta garderob?!

Igår var jag bjuden hem till Felicia på middag! Jättegod mat med efterrätt och grejer!  Vi får aldrig efterätt här hemma, så det va lyxigt. Fast jag diskuterade det med mamma när jag kom hem, så nu kanske det blir ändringar på det ;) Efter maten och efterätten såg vi på Idol litegrann.

image1051

image1052

IDAG ska jag till mina kusiner i Vagnhärad. Jag längtar för det går rykten om att det ska serveras kycklingpaj. Jag älska kycklingpaj. Mmmmmm. Hoppas. Sara & jag ska nog ta bussen därirån (om den nu går den tiden, hoppas) hem till festligheterna. Vi kunde ju stannat hemma men för det första så skulle det ju varit tråkigt för Joakim, som fyller år, och för det andra så vill jag fanimej träffa min älskade släkt <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback